Ada orang dah cuba macam macam diet, dah kawal makan sampai tak makan nasi berbulan tapi berat susah nak turun juga. Ada yang bila tak ….
Search Results for: jantung
Minuman meal replacement viral sekarang. Ramai sekarang mencari Life Cinch Shaklee untuk bantu turunkan berat . tapi betul ke ianya memang berkesan untuk turunkan berat ….
kami berdua suami isteri pernah ada masalah berat badan sejak berkahwin. Selepas berkahwin, tak jaga makan, tak aktifkan badan, stress di tempat kerja. Akibatnya badan ….
Sejak akhir akhir ni badan cepat penat, cepat letih. buat kerja sikit dah penat. Faktor usia ke ni atau kurang nutrisi yang sebabkan badan jadi ….
Life cinch Shaklee merupakan satu minuman protein yang sangat membantu untuk kenyang lama dan bantu cepat kurus. Boleh ke boleh kurus ni? Macam macam dah ….
Pneumonia menjadi sebab kematian utama di Malaysia pada 2023 dengan 18,181 kematian direkodkan. Ada ke rawatan alternatif atau supplement yang mmebantu supaya proses penyembuhan berjalan ….
Tibi dengar sahaja tak gerun. Sebelum ni kita selalu dengar orang dewasa sahaja yang kena tapi tahu tak yang kanak kanak juga berisiko tinggi mendapat ….
Masa mengandung di umur 20an saya aktif je. bila mengandung umur 30an ni badan penat je. Luahan seorang ibu pada saya.Eh terbalik pulak dengan saya ….
Asid folik sinonim dengan vitamin wajib ambil pada wanita berkahwin dan sedang bersiap sedia untuk mengandung. Tapi sebenarnya asid folik ini boleh mula diawal lebih ….
Sebut sahaja collagen kita mesti akan terfikir ianya adalah untuk kulit cantik, kulit tegang. Tahukah anda yang collagen bukan sekadar untuk kulit semata. Collagen Shaklee ….