Set Kurus Shaklee Berkesan Selamat Cukup Nutrisi

Set Kurus Shaklee Berkesan Selamat Cukup Nutrisi

PKP kena makan set kurus shaklee, ni duduk je dirumah kerja makan tidur makan tidur. tanpa sedar berat makin bertambah. huhu. Tahukan bila obes risiko nak dapat penyakit kritikal seperti darah tinggi, kencing manis, kanser pun tinggi.

Nak obes akan menurunkan sistem imun badan. Maka lebih berisiko nak dapat covid 19 dan yang kita tahu banyak kematian covid ni mesti ada background penyakit kritikal. Jadi jangan tunggu penyakit datang. Selain jaga makan, bersenam dicadangkan ambil supplement untuk membantu proses turunkan berat lagi cepat. Kami sendiri dah berjaya turunkan berat.

Kenapa Set Kurus Shaklee ?

Nisbah seorang daripada lima rakyat Malaysia menghidap penyakit kencing manis, begitu juga jumlah pesakit diabetes meningkat dua kali ganda daripada 1.5 juta pada 2006 kepada 3 juta pada 2011. Berat badan berlebihan dikaitkan dengan risiko yang tinggi jika mengalami masalah perubatan seperti diabetes dan penyakit jantung yang boleh menyebabkan kematian awal.

Saya pernah menjadi orang yang sangat obes. Pada usia 33 tahun berat badan saya pernah mencapai 81kg. Saya nampak lebih tua dari usia sebenar. Akibat gemuk juga menyebabkan saya mengalami darah tinggi yang kritikal, muka nampak tua, tak cergas, selalu pening kepala.

2019 akhirnya saya berjaya turunkan berat ke 68kg. Apa yang saya buat? ye selain bersenam, jaga makan , saya juga amalkan supplement ini untuk membantu proses penurunan berat badan lebih cepat, dan saya lebih cergas sihat

APA YANG SPECIAL SANGAT TENTANG UBAT KURUS INI ? Ini Bukan Ubat Sebenarnya tetapi supplement yang sangat bagus untuk tingkatkan metabolisme , pecahkan lemah dan detox badan kita. Paling Penting, supplement ini berkesan, selamat dan ada klinikal test. Jadi jangan risau untuk mengambilnya.

Set Kurus Shaklee Berkesan Selamat

1. Omega Guard

  • Minyak ikan omega 3 berfungsi membantu pembakaran lemak termendap. Sebab itu kalau Lecithin dan Omega digabungkan, proses untuk kurus dan turunkan berat badan lebih cepat dan berkesan
  • Membantu membakar lemak yang telah lama dan degil dalam tubuh seperti yang berada di bawah kulit, dalam salur darah, lemak yang menyelaputi organ
  • Membantu meningkatkan paras hormon Leptin, iaitu sejenis hormon yang mengawal selera makan. Hormon Leptin juga meningkatkan metabolisme tubuh sekaligus membantu tubuh membakar lemak dengan lebih cepat. Makin rendah tahap Leptin, makin cepat kita rasa lapar.
  • Minyak ikan mengandungi asid docosahexaenoic asid lemak omega-3, atau DHA, dan asid eicosapentaenoic, atau EPA, yang mungkin mengurangkan selera makan pada subjek yang berlebihan berat badan dan gemuk, menurut kajian yang dilakukan oleh penyelidik dari University of Navarra di Sepanyol
  • Pengambilan Omega 3 merangsang sensitiviti insulin dalam darah. Lebih sensitif sel-sel tubuh kepada insulin, lebih sukar untuk lemak disimpan. Apabila kadar insulin rendah pembakaran lemak akan berlaku. Insulin rendah juga bantu kawal gula. Gula berlebihan menyebabkan kita sukar untuk turunkan berat badan
  • Lagi berkesan apabila pengambilan minyak ikan omega 3 disertakan lebih banyak senaman kerana ia akan menyebabkan pembakaran lemak lebih pantas dan berkesan. Omega 3 yang di ambil sebelum bersenam akan meningkatkan pengaliran darah ke otot-otot. Sekaligus menyebabkan kadar metabolisma meningkat, kesannya lebih banyak kalori terbakar. Hasilnya berat badan pun berkurangan.
  • Kajian di Jepun dan Czech Republic mencadangkan Omega-3 dapat menghalang pembentukan lemak pada badan dan menyatakan Omega-3 dapat membakar lebih banyak lemak.
  • Menghalang penghasilan hormon cortisole yang menggalakkan penyimpanan lemak.
  • Memperbaiki kadar gula dalam darah supaya mempunyai lebih tenaga untuk bersenam.
  • Menambah kadar penghasilan serotonin sekaligus memberitahu otak bahawa kita rasa kenyang (Keadaan ini dapat membantu mengawal selera makan)

2. Herb Lax

  • Merangsang pergerakan usus untuk melancarkan proses perkumuhan semula jadi tubuh.
  • Membersihkan najis yang tersekat dan tersimpan lama dalam tubuh
  • Merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut
  • Membantu masalah sembelit
  • Mengempiskan perut
  • Melawaskan pembuangan air besar.
  • Membantu masalah tidak hadam dan pergerakan usus yang tidak sihat.
  • Membantu menyingkirkan toksin dalam usus termasuk lemak dan lender yang melekat di dinding usus dan sangat diperlukan untuk proses detox
  • Membersihkan usus secara keseluruhan

esp shaklee dari kotak

3. ESP

  • Diet yang sihat – ESP Shaklee berasaskan protein tumbuhan iaitu kacang soya Non Gmo yang lengkap dengan 9 jenis asid amino perlu yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh .  ESP Shaklee dikenali sebagai diet yang sihat kerana kaya dengan protein, bebas lemak, bebas kolesterol, dan kaya dengan kalsium
  • Mengenyangkan – ESP Shaklee mempunyai indeks glisemik (GI) yang rendah iaitu 39. Kajian menunjukkan makanan yang mempunyai gi dapat mengurangkan rasa lapar dan memberikan rasa rasa kenyang yang lebih lama dan membantut menurunkan berat badan dan mengawal selera makan. Selain itu, ia juga membantu paras gula darah kekal stabil, membantu mengekalkan tenaga, dan mengekalkan kesihatan jangka panjang Protein lebih mengenyangkan daripada mana-mana karbohidrat atau lemak.
  • Membantu membina otot – Protein membantu pembentukan dan pembinaan otot. Otot membakar kalori, lebih banyak otot yang dimiliki, maka lebih banyak kalori tubuh dibakar. Dengan pengambilan protein secara konsisten, badan dilatih untuk membakar kalori secara berterusan dan meningkatkan metabolism dan pembakaran lemak. Lebih efektif apabila pengambilan protein digabungkan dengan senaman

cinch shakes shaklee

4. Cinch Shakes

  • Cinch shaklee sesuai sangat bagi sesiapa nak diet dan kuruskan badan. Cinch shake ni lengkap dengan segala protein.
  • Cinch Shake mengandungi formula istimewa iaitu leucine. Leucine adalah sejenis asid amino penting. Fungsi leucine adalah menjaga jisim otot. Leucine bertanggungjawab untuk pertumbuhan otot dan mengekalkan pertumbuhan otot. Otot yang sihat membantu dalam pembakaran kalori.
  • Tubuh manusia tidak dapat menghasilkan leucine, jadi, ia mesti diperolehi dari sumber makanan yang lain. Penyelidikan telah menunjukkan bahawa leucine bermanfaat dalam:
  • Menggalakkan pengeluaran otot.
  • Menyokong pertumbuhan otot tanpa lemak.
  • Menyokong pemulihan otot.
  •  Mengurangkan keletihan otot selepas bersenam.
  • Untuk dapatkan bentuk tubuh badan yang cantik, pengambilan diet harian yang mengandungi leucine sangat penting kerana setelah kehilangan berat dan lemak, leucine akan memastikan otot badan tidak jatuh dan menggeleber. Tugas leucine adalah membina otot semasa penurunan berat badan berlaku.
  • Cinch Shake membantu mengurangkan selera makan bagi anda yang tidak boleh kawal nafsu makan
  • Membantu membakar lemak yang berlebihan dan tidak diperlukan dalam badan serta mengurangkan inci pada badan dengan cepat

5. DTX Complex

  • DTX merupakan salah satu produk utama di dalam SET DETOX SHAKLEE. Kak Fana dah terangkan tadi fungsi DTX adalah untuk detox bahagian hati dan bahan-bahan yang digunakan di dalam DTX.
  • Bagi korang yang nak kurus, benda pertama yang korang kena buat adalah buang toksin dalam badan dahulu kerana bila toksin masih ada di dalam badan, berat korang akan jadi macam YO-YO. Kejap naik kejap turun.
  • DTX complex membantu untuk korang buang segala toksin yang berkumpul di bahagian hati dan secara tak langsung berat badan korang akan lebih mudah turun dan susah nak naik.
  • Selain itu, DTX juga membantu mereka yang nak cantik. Toksin dalam badan menjadi punca kulit kelihatan kusan dan tak bermaya. Korang makan la apa-apa suppliment atau skincare terbaik pun tapi kalau toksin dalam badan banyak, produk yang korang guna tu berkemungkinan besar takda kesan tu tinggi.
  • Bahan-bahan yang digunakan di dalam DTX complex kebanyakkannya sangat tinggi dengan kandungan antioksida di mana seperti yang kita tahu makanan yang tinggi dengan antioksidan mampu jadikan kulit kita lebih cantik.
  • DTX juga kaya dengan vitamin A, B, C, D dan zat besi. Korang tau tak, vitamin c sangat bagus untuk kulit kerana ia membantu pembentukan kolagen dalam badan. Bila kandungan kolagen tinggi, baru la kulit lebih anjal. Kandungan kolagen dalam badan makin berkurang seiring dengan penambahan usia.

Testimoni Set Kurus Shaklee Berkesan Selamat

Set Kurus Shaklee Berkesan Selamat

Set Kurus Shaklee Berkesan Selamat

Set Kurus Shaklee Berkesan Selamat

Set Kurus Shaklee Berkesan Selamat

Kami sendiri pun berjaya turunkan berat dengan Set Kurus Shaklee

joe labu slim shaklee

kurus joe labu

kurus turun 10 kg

Ainul Mustafa Kurus Dengan ESP Shaklee

testimoni set kurus shaklee

Nak dapatkan Set Kurus Shaklee

Boleh hubungi kami di

Ainul Mustafa
Email: ainulfadzilah@gmail.com
www.wasap.my/60133612717

One thought on “Set Kurus Shaklee Berkesan Selamat Cukup Nutrisi

Leave a Reply

Open chat