Cara Turun Berat Badan 20kg dalam Masa 4 bulan

Cara Turun Berat Badan 20kg dalam Masa 4 bulan

Cara Turun Berat Badan 20kg dalam Masa 4 bulan ? betul ke ni? tak percaya je. itulah yang suami saya lakukan. dari berat pernah mececah 80kg ++ dan berjaya turunkan sampai 60kg. Malah pernah capai 58kg tau

Tengok la gambar atas tu. ye tulah dia. Malah zaman kami kawin 13tahun lepas pun beliau dah berat 70kg ++ dah . saya pun berisi masa kawin huhu. kiranya sama sama comel montel

 

masa awal kahwin dah comel dah. bahagia kan. Isteri dia pulak pandaiiiii sangattt masak. sedap pulak tu ( puji diri sendiri) maka hasilnya selepas 5 tahun berkahwin anak baru 2 orang ye .. tadaa

 

“anak anak masih kecil yang perlukan kita. Mama abah pun perlukan kita. Jadi kita kena sihat, kuat untuk jaga mereka “

Itu kata kata dia bila dia decide nak turunkan berat.

Orang selalu kata

“lepas kahwin biasa la perut buncit

” Kita dah tua berat susah turun

” Isteri masak sedap takkan tak makan”

dia berjaya buktikan dia boleh turunkan berat 20kg dalam masa 4 bulan

Dia berjaya buktinya perut buncit sekarang hilang entah ke mana

Dia dah buktikan dia makin nampak muda. Lebih muda dan hensem dari zaman saya kenal dia 2003 dulu

Dia berusaha kuat, dia nak jadi contoh pada anak anak yang babah nak lebih sihat untuk mereka.

 

 

 

 

selepas 13 tahun kahwin. jadi siapa cakap makin lama kita kahwin, makin berusia kita tak boleh kembali kurus, cantik macam dulu

 

Cara Turunkan Berat 20kg style kami

1. Jaga Apa yang kita makan

nak kurus tapi jajan, fast food, teh tarik 24jam. kalau ini pun tak buang jagan mimpi la nak kurus. kita gemuk sebab apa yanng kita makan maka nak kurus pun mesti la sama kan. kita hari hari makan sampai tua.  makan adalah aktiviti harian kita . maka jaga makan adalah gaya hidup kita kena jaga selamanya. bukan sekadar nak kurus sahaja sebab ada orang kurus tapi kolesterol tinggi.

jaga makan yang kami amalkan adalah makan nasi, sayur, buah, prtein. benda yang baik baik. bukan yang ditinkan, dalam kotak, segera. bukanlah 100% tolak tapi kurangkan. senang je kan

2. Supplement Shaklee

Nak dapatkan Set Kurus Shaklee

Boleh hubungi kami di

Ainul Mustafa
Email: ainulfadzilah@gmail.com
www.wasap.my/60133612717

Leave a Reply