Cepat Cantumkan Luka Bersalin Dengan VIVIX

Cepat Cantumkan Luka Bersalin Dengan VIVIX

Bersalin secara normal tu nikmat. Sakit masa contration dan selepas bersalin baby keluar habis dah segala kesakitan. Tapi tak semua diberikan rezeki mudah begitu. Ada kes dimana mereka kena dibantu dengan vacum dan akibatnya luka bersalin normal teruk, pecah teruk. Pengalaman saya sendiri dan ambil vivix membantu cepat cantumkan luka bersalin

Sebelum saya kongsikan kelebihan vivix ni, jom dengar lihat dulu cerita saya pengalaman saya sendiri luka bersalin yang teruk sampai tak boleh duduk , jalan

Cepat Cantumkan Luka Bersalin Pengalaman Sendiri

Luka Jahit Bersalin terbuka sampai Tak boleh jalan, tak Boleh duduk

Bersalinkan Maryam secara normal dan vacum. 2 hari sakit tak dapat tidur, seminggu di hospital, 2 kali induce.

Sehari balik dari hospital, maryam demam panas dan kuning naik tinggi. Jadi kena masuk nicu.

5 hari dia di NICU, Ainul ulang alik 2-3 kali ke DEMC setiap hari untuk hantar susu.

Jahit kat bawah yang ” banyak” belum sembuh.. asyik bergerak ke sana sini sampai 1 tahap ainul nak berjalan pun sakit giler. nak duduk lagi la. sampai dalam kereta menangis dekat husbad sebab tak boleh nak duduk pun. nak duduk pun takt. huhuu

Tak tahan sangat sakitnya. pedih giler la. tak tau nak explain sakitnya.

Last pilihan Ainul makan VIVIX. dulu rasa vivix ni MAHAL la. Tapi bila dah SAKIT , MAHAL dah tak nampak dah. Yang PENTING sakit hilang.

3 Hari konsistent makan setiap hari….

ALHAMDULILLAH .. lega sangat. Dah takde pedih, sakit nak duduk, berjalan. Siap boleh pakai seluar

BONUS lagi bila makan vivix semasa berpantang ni

1. SUSU MERIAH. memang dalam pantang susu memang banyak. tapi kali ni ‘ lain sangat ‘ .. sampai demam pulak bengkak susu.

2. Darah kotor berketul ketul keluar. cerita dekat akak mengurut. dia cakap bagus darah tu keluar. darah tu kalau tak keluar bahaya.

3. Badan rasa segar, sedap la orang cakap. takde la lemau semacam.

Kalau rasa set berpantang banyak bebenor nak kena telan, ambil je vivix ni je rasanya dah cukup. ALL in 1.

Punca Luka Jahitan Bersalin Lambat Kering

  • Jangkitan Kuman – bahagian jahitan perlu dipastikan tidak terkena jangkitan kuman. Jika ada jangkitan, jahitan tak dapat melekat dengan baik dan lambat kering dengan sempurna.
  • Komplikasi sewaktu pembedahan seperti ‘prolong labour’ yang menyebabkan kulit mudah merekah.
  • Kurang zat makanan memang memberi kesan kepada jahitan lambat kering kerana sistem imuniti rendah terutama pengidap kencing manis. Mereka perlu pastikan tahap gula dalam darah terkawal untuk proses penyembuhan cepat. Vitamin C sangat penting untuk luka cepat kering dan digalakkan mengambil multivitamin selepas bersalin.
  • Kulit perut tebal menyebabkan peluh berkumpul dan kuman membiak terutaman di tempat yang dibedah berlipat.
  • Hilang banyak darah semasa proses bersalin. Tubuh mudah dijangkiti kuman dan luka jahitan bersalin lambat kering kerana turut hilang sel darah merah bersama sel darah putih. Sel darah putih penting untuk melawan jangkitan.
  • Kebersihan diri sangat penting, sikap takut mencuci luka dengan membiarkan kuman membiak perlu dielakkan.
  • Benang yang digunakan cepat menyerap dan kulit belum bercantum dengan baik
  • Jenis tisu di kawasan luka – sesetengah orang tisunya jenis nipis dan sangat sensitif serta mudah terkoyak.
  • Doktor yang kurang pengalaman dengan teknik jahitan menyebabkan simpulan tidak elok. Biasanya parut atau keloid terjadi disebabkan reaksi tubuh pada luka. Vitamin E dan pure protein yang saya amalkan sangat membantu untuk masalah parut keloid.

Bagaimana Vivix membantu Luka Bersalin Cepat Sembuh

Cepat Cantumkan Luka Bersalin

Kandungan Vivix yang tinggi antioksida membantu proses penyembuhan luka (tisu) dengan menghalang luka dijangkiti kuman dan membantu menghasilkan sel-sel lebih kuat serta memberi tenaga kepada sel bagi percepatkan penyembuhan luka serta menghalang terjadinya parut.

Vivix juga membantu memberi tenaga hingga ke peringkat sel-sel untuk membolehkan ibu berpantang lebih cepat sihat dan bertenaga

APAKAH KESAN BAIK PENGAMBILAN VIVIX SEMASA BERPANTANG?

Majoriti ibu yg telah mengamalkan Vivix semasa berpantang mengakui bahawa ia banyak memberikan kesan positif terutamanya kepada si ibu. Antaranya adalah:

  • Menjadikan ibu bertenaga, tidak lesu & tidak lemah.
  • Mempercepatkan proses penyembuhan luka sama ada luka bersalin normal mahupun cesarean.
  • Merangsang pengeluaran susu badan.
  • Menguatkan sistem imun ibu; jadi ibu tidak mudah jatuh sakit seperti demam.
  • Memudahkan proses ibu berpantang; terutamanya yg berpantang sendiri tanpa bantuan orang tua.
  • Memberi tenaga kepada ibu, badan kurang rasa lenguh atau sakit-sakit badan. Tempoh berpantang sangat mencabar bagi si ibu dalam menjaga diri dan bayi. 
  • Menyembuhkan organ peranakan si ibu.
  • Baik pulih kesihatan rahim si ibu yang baru selepas bersalin.
  • Bantu proses penyembuhan luka lepas bersalin. Luka cepat sembuh dan kering sekaligus bantu kurangkan risiko luka terbuka atau bernanah.
  • Mengelakkan stress atau gila meroyan.
  • Menguatkan sistem imun badan si ibu dari terkena demam, selsema, penyakit berjangkit dan sebagainya.
  • Meningkatkan metabolisme badan si ibu jadi boleh membantu mengelak berat naik mendadak kerana masa berpantang si ibu tak boleh banyak bergerak.
  • Mencantikkan & menyihatkan kulit si ibu kerana Vivix tinggi antioksidan yang bagus untuk melambatkan proses penuaan kulit. Secara tak langsung kulit baby juga bertambah cantik dan sihat.
  • Menggalak tekanan darah yang sihat buat ibu.
  • Kurangkan rasa sakit lepas bersalin terutama yang bersalin czer/pembedahan.

Pengalaman Orang lain Juga Cepat Cantumkan Luka Bersalin Dengan VIVIX

Cepat Cantumkan Luka Bersalin
Cepat Cantumkan Luka Bersalin
Cepat Cantumkan Luka Bersalin

Nak cubalah Vivix Untuk bantu Luka Bersalin Cepat Sembuh

kami bersedia untuk hantar vivix FREE COD

Ye kami sediakan COD di area Shah Alam, Setia Alam, Klang, Puncak Alam, Puncak perdana, UITM, Subang Bistari, Denai Alam, Cahaya SPK, Elmina, Kampung Melayu Subang, Damansara, Sg Buloh, PJ, USJ, Subang Jaya, Puchong, Universiti Malaya, Menara TM

Macammana nak Order Vivix ni?

Anda berminat nak dapatkan vivix ini boleh hubungi kami di

www.wasap.my/60133612717/vivix

Order sekarang dan rasai sendiri keajaiban Vivix. Bukan luka bersalin je yag cepat sembuh, malah membantu kulit makin cantik, body cantik, naikkan nafsu seks semula. All in 1. Berbaloi beli

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *