Cara Rawat Jerawat Nanah

Cara Rawat Jerawat Nanah

Nak tahu cara rawat jerawat nanah ? Masalah jerawat dengan perempuan memang tak boleh berpisah kan . siapa kat sini tak pernah alami masalah jerawat ? Mostly semua orang pernah mengalami masalah jerawat kan .

Punca Masalah Jerawat

Korang tahu tak punca utama jerawat tumbuh ?
PORI YANG TERBUKA adalah salah satu faktor utama yang menyebabkan jerawat tumbuh . Segala debu kuman semua akan diserap . Haa , sebabb tu jerawat cepat naikkk .

Cara mudah nak tutup segala pores ni adalah dengan penggunaan toner .
Tapi itu tak cukup tau . Korang wajib consume supplement jugak tau .
Kita perlu rawat dari dalaman jugak tau . Bila dalaman dah cantik sihat , automatik kulit luaran jugak akan cantik .
Antara cadangan yang sesuai untuk atasi masalah jerawat ni adalah

VITA C SHAKLEE
– Vita C ni bertindak sebagai natural collagen booster dan boleh mengecilkan pori yang terbuka . Selain itu , Vita c ni jugak boleh mengawal dan mengecutkan jerawat .

ALFAFA COMPLEX
– Alfafa ni berfungsi untuk detox segala kekotoran yang ad dalam badan dan mengurangkan masalah kulit berminyak . Kulit yang berminyak boleh menyebabkan pembentukkan jerawat .

So , both supplement sangat penting untuk masalah kulit berjerawat anda .

Vitamin Shaklee Untuk Jerawat COD Shah Alam,Klang

asyik kena kutuk sebab jerawat teruk .huhuhu

Faham perasaan tu sebab Ainul jugak pernah ada masalah jerawat teruk ni tau. Alhamdulillah bila konsistent 5 tahun makan set kulit Shaklee ni, makin baik keadaan kulit muka.

Kenapa ESP & Vitamin C Vitamin terbaik untuk kulit?

Soy Protein atau ESP Shaklee terkenal dengan kehebatannya membekalkan keperluan protein yang bermutu tinggi kepada tubuh. .
Kenapa protein amat penting untuk mengekalkan kecantikan wajah? .
ni kerana ESP Shaklee dapat membina sel-sel baru dan sihat pada kulit wajah kita demi menggantikan sel-sel wajah yang sudah rosak dan mati.

Bintik hitam pada kulit wajah yang disebabkan sel-sel mati bekas jerawat akan digantikan dengan sel-sel baru dari protein soya ESP Shaklee & membantu menjana sel-sel yang sihat. Ini kerana ia membekalkan “makanan” kepada sel-sel tersebut. Sel-sel wajah yang sihat akan terserlah serinya pada wajah kita dari luaran .

Bagaimana dengan VIT C SHAKLEE ? .
SR Vitamin C Shaklee adalah antara vitamin yang terkandung dalam set cantik jelita Shaklee yang bekerja membantu merawat kulit wajah dari dalam. Vitamin C berfungsi sebagai antioksida yang dapat merawat kulit wajah, melindungi kulit dari radikal bebas dan meningkatkan penyerapan kolagen ke dalam darah dan juga membantu penghasilan kolagen semula jadi dalam badan kita

Nak order set kulit cantik ni agar jerawat buruk cepat nyah lagi mengganggu hidup

          

Leave a Reply

Open chat