Vivix Untuk Kulit

Vivix  Untuk Kulit

Wowww!! Minum Vivix n ESP kulit boleh jadi GLOWING & AWET MUDA!!! Satu Sudu Vivix Untuk Kulit Cantik dan Awet Muda. Nak cantik tidak perlu telan bermacam-macam jenis vitamin cukuplah hanya satu sudu Vivix sehari.

Siapa Nak Kulit Cantik ?

Korang pasti akan dapat kulit yang menjadi idaman macam kulit artis uollss..Bukan kulit je cantik, kesihatan pun terjaga dan yang paling orang perempuan ni inginkan ialah AWET MUDA.

Awet muda ni bukanlah kita tidak akan tua. Tua itu pasti cuma dengan mengamalkan Vivix ni kita dapat melambatkan proses penuaan ni.

Tak adalah orang akan ingat kita ni umur dah 50 padahal umur baru 30.. Waduh.. mau pengsan rasanya..

Bila ambik Vivix ni umur dah setengah abad dah tapi orang tengok macam umur 30..

Sesiapa pun mahu jadi camtu kan.. bila kita berjalan dengan suami orang akan tanya ni adik ke..

Mau sentap setahun kalau orang tanya camtu..

Macam mana Vivix bertindak ke atas kulit?

Vivix Shaklee adalah suplemen anti penuaan yang terbaik di dunia! Vivix membantu melambatkan proses penuaan dan memberikan awet muda serta menyihatkan tubuh badan secara menyeluruh termasuk menghindari masalah kesihatan yang merisaukan!

Vivix atau lebih popular dipanggil sirap Shaklee kerana cecair vivix ni berwarna merah. Ia berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia.

Vivix ni kita tahu kelebihannya ialah mengandungi 10 kali ganda lebih berkuasa dari resveratrol. Kuasa yang ada pada resveretrol ini mampu membuatkan anda kelihatan awet muda. Resveretrol ni adalah agen antioksidan yang sangat power! Ia berupaya menjaga sel badan dari kerosakan.

Bah, jom dapatkan Vivix segera ya

Kebaikan Vivix Shaklee untuk Kecantikan Kulit

1- Vivix dalam Shaklee sangat tinggi kandungan dengan antioksidan. Antioksidan ini sangat penting dalam untuk membantu melambatkan tanda-tanda penuaan seperti;
❎Kedutan
❎Eye bag
❎Bintik hitam
❎Jerawat
❎Jeragat

Khasiat dalam Vivix Shaklee yang sangat tinggi antioksidan ini sangat bagus untuk anda yang banyak terdedah kepada cahaya matahari, UV, dan pencemaran yang boleh menyebabkan kadar penuaan tubuh dan kulit menjadi lebih cepat. Kiranya produk Vivix dari Shaklee ini membantu melambatkan proses penuaan kulit kita dari dalam.

2- Kandungan Resveratrol yang ada dalam Vivix Shaklee ini juga boleh mencerahkan kulit dan membuat kulit menjadi glowing tanpa perlu makeup.

3- Manfaat Vivix Shaklee untuk kulit jeragat? Ya, Vivix Shaklee pun boleh membantu kulit jeragat sebab khasiat dalam Vivix Shaklee ini ada antioksidan yang sangat berkuasa! Antioksidan ini penting untuk membaiki & memulihkan sel-sel kulit mati atau rosak. Sel yang rosak ini yang membuatkan pertahanan kulit lemah dan menyebabkan ia mudah naik jeragat.

Apabila sel-sel kulit yang lama sudah diperbaharui, automatik kulit pun jadi cantik, lebih bersih, cerah & berseri! Best kan? Sebab itu ramai yang apabila rajin mengambil setiap hari produk Vivix Shaklee ini mendapat efek wajah nampak lebih muda dan berseri!

4- Kebaikan Polifenol dalam Vivix Shaklee juga bagus untuk kulit. Ia membantu dalam penghasilan kulit yang sihat dengan:
✅Melindungi kulit dari kerosakan UV
✅Mengurangkan penuaan pramatang dan pembentukan kedutan
✅Menyokong dalam pengeluaran kolagen yang sihat
✅Menggalakkan kulit yang lebih tegang dan kelihatan lebih muda berseri

5- Kebaikan Vivix Shaklee untuk meremajakan kulit dari dalam! Vivix is Proven! Dalam satu ujian klinikal menunjukkan ramuan yang terdapat dalam sebotol Vivix shaklee ini akan mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular! Maksudnya Vivix dari Shaklee ini membantu memperbaiki sel DNA kita dan melambatkan proses penuaan dari dalam, dari akar umbi!
Banyak kebaikan dan manfaat dalam sebotol Vivix Shaklee untuk kesihatan kulit kan. Rajin-rajinlah mengambil Vivix produk terbaik Shaklee ini setiap hari untuk awet muda dan cantik!

Jom dapatkan Harga promo dr saya sekarang!!
Kenapa anda perlu beli dengan saya?
1. 20 tahun pengalaman
2. Dapat bimbingan Doktor & Pakar nutrisi
3. Saya aktif ke kelas Shaklee
4. Dapat cara makan yang betul dan berkesan. insyaallah

Testimoni Vivix Untuk Kulit

Testimoni Vivix : Kulit Cantik Dan Sihat Dengan Vivix. Kulit cantik dan sihat memang idaman setiap wanita dan juga lelaki.

Cukup berkeyakinan bila memiliki kulit yang sihat.

Vivix merupakan rumusan hebat AWET MUDA atau ANTI-AGING. VIVIX juga dirumus khas untuk memperbaiki sel-sel tubuh kita yang telah rosak. Organ terbesar kita adalah kulit, memperbaiki kulit seolah-olah memperbaiki seluruh tubuh kita.

InshaaAllah, bukan setakat kulit akan cantik, malah anda akan kelihatan awet muda dan badan juga semakin sihat.

Nak kulit cantik, nak sihat? Amalkan Vivix sesudu kecil sehari. Mudah dan cepat.

#awetmuda #kulitcantik #glowing #mukabreakout #kesihatan #kesihatandalaman #spa #sinaruv

Nak tahu lebih lanjut pasal Vivix dan nak risik2 harga boleh dm

Testimoni Vivix Untuk Kulit

Kulit Semakin Lembut

[Testimoni VIVIX, KULIT SEMAKIN LEMBUT]

Feedback dari customer yang kongsikan kulit beliau semakin LEMBUT lepas ambil Vivix..

Haiiii.. Memang tak dinafikan lah vivix ni TERBAIK for skin kan 🙂

Ianya tinggi dengan antioksidan.. Yang sangat bagus untuk melambatkan penuaan.. So dia bantu kita terhindar dari simptom2 penuaan seperti

kulit kedut
kulit kasar
kulit gelap
kulit berjeragat

Sebaliknya dia bantu kita dapat hasil sebaliknya seperti

❤️ kulit lembut
❤️ kulit tegang
❤️ kulit licin
❤️ kulit cerah

Untuk yang belum pernah cuba vivix, korang wajib try. Whatsapp Ainul untuk order

Vivix Shaklee Kulit Semakin Lembut

Kelebihan Untuk Kulit

Kebaikan Vivix Shaklee untuk KECANTIKAN KULIT

1- Vivix dalam Shaklee sangat tinggi kandungan dengan antioksidan. Antioksidan ini sangat penting dalam untuk membantu melambatkan tanda-tanda penuaan seperti;

🪓Kedutan
🪓Eye bag
🪓Bintik hitam
🪓Jerawat
🪓Jeragat

Khasiat dalam Vivix Shaklee yang sangat tinggi antioksidan ini sangat bagus untuk anda yang banyak terdedah kepada cahaya matahari, UV, dan pencemaran yang boleh menyebabkan kadar penuaan tubuh dan kulit menjadi lebih cepat. Kiranya produk Vivix dari Shaklee ini membantu melambatkan proses penuaan kulit kita dari dalam.

2- Kandungan Resveratrol yang ada dalam Vivix Shaklee ini juga boleh mencerahkan kulit dan membuat kulit menjadi glowing tanpa perlu makeup.

3- Manfaat Vivix Shaklee untuk kulit jeragat? Ya, Vivix Shaklee pun boleh membantu kulit jeragat sebab khasiat dalam Vivix Shaklee ini ada antioksidan yang sangat berkuasa! Antioksidan ini penting untuk membaiki & memulihkan sel-sel kulit mati atau rosak. Sel yang rosak ini yang membuatkan pertahanan kulit lemah dan menyebabkan ia mudah naik jeragat.

Apabila sel-sel kulit yang lama sudah diperbaharui, automatik kulit pun jadi cantik, lebih bersih, cerah & berseri! Best kan? Sebab itu ramai yang apabila rajin mengambil setiap hari produk Vivix Shaklee ini mendapat efek wajah nampak lebih muda dan berseri!

4- Kebaikan Polifenol dalam Vivix Shaklee juga bagus untuk kulit. Ia membantu dalam penghasilan kulit yang sihat dengan:
✅Melindungi kulit dari kerosakan UV
✅Mengurangkan penuaan pramatang dan pembentukan kedutan
✅Menyokong dalam pengeluaran kolagen yang sihat
✅Menggalakkan kulit yang lebih tegang dan kelihatan lebih muda berseri

5- Kebaikan Vivix Shaklee untuk meremajakan kulit dari dalam! Vivix is Proven! Dalam satu ujian klinikal menunjukkan ramuan yang terdapat dalam sebotol Vivix shaklee ini akan mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular! Maksudnya Vivix dari Shaklee ini membantu memperbaiki sel DNA kita dan melambatkan proses penuaan dari dalam, dari akar umbi!

Banyak kebaikan dan manfaat dalam sebotol Vivix Shaklee untuk kesihatan kulit kan. Rajin-rajinlah mengambil Vivix produk terbaik Shaklee ini setiap hari untuk awet muda dan cantik!

Jom dapatkan Harga promo dr saya sekarang!!

Kenapa anda perlu beli dengan saya?
1. 8 tahun pengalaman
2. Dapat bimbingan Doktor & Pakar nutrisi
3. Saya aktif ke kelas Shaklee
4. Dapat cara makan yang betul dan berkesan. insyaallah

Kelebihan Vivix Shaklee  Untuk Kulit

One thought on “Vivix Untuk Kulit

Leave a Reply