Shaklee Sakit Lutut

Shaklee Sakit Lutut

PLANTAR FASCIITIS

Siapa yang selalu sakit pada tapak kaki bila pijak masa mula-mula bangun dari tidur? Sakitnya kadang- kadang sampai tidak boleh berjalan kerana terlampau sakit. Makan panadol pun tak jalan. Tapi kalau duduk dan tunggu lama sedikit, sakit tu hilang.

Jika ya, anda mungkin ada plantar fasciitis.

Penyakit radang fascia plantar kaki ini disebabkan pemendapan calcium pada tulang tumit dan tisu fascia dikenali sebagai heel spur atau tulang baru yang tumbuh bawah tulang tumit.

Ianya sering terjadi pada mereka yang berat badan mereka sudah mula meningkat, yang bekerja berdiri/berjalan lama, berumur >40 tahun dan mereka yang memakai high heels.

Anda tidak mahu membiarkan penyakit ini sehingga boleh menyebabkan anda mempunyai masalah berjalan, dan merebak ke sakit lutut, pinggul dan tulang belakang.

Ada beberapa cara untuk mengurangkan dari sakit ini tanpa ubat-ubatan atau pembedahan. Kami sharekan beberapa dan senaman untuk mengurangkan risiko untuk mendapat radang plantar fasia ini. Malam ni jangan lupa cuba sebelum tidur.

KERAP SAKIT PINGGANG, LENGUH LUTUT

Zaman sekarang orang muda- muda pun dah sakit macam2 Kadang terpikir.. begini ke bila dah berumur nanti…
.
No ! Kita ada masa untuk ubah semua tu.
.
Jom ubah cara hidup kita sekarang.. Amalkan pemakanan yg sihat.

Siapa pernah alami …

↪️Sakit sendi
↪️Lenguh urat
↪️Kebas
↪️Sakit badan
↪️Pedih tapak kaki

Cari supplement untuk kurangkan masalah kesihatan?

Omega Guard☑️ Ostenutrix☑️ boleh bantu anda ‼️

Postage seluruh malaysia

SET SENDI SHAKLEE

Sakit sendi? Kadang kat bahagian BELAKANG?Lenguh BAHU? PINGGANG dan LUTUT? 🙋

Pernah tengok mak ayah sakit sendi ? Nak jalan jauh tak boleh.
Nak angkat benda berat pun takleh.
Nak sembahyang pun susah..

Kalau korang mempunyai masalah sakit lutut dan sendi, boleh cuba ikhtiar dengan

SET SENDI dari Shaklee ni

Dah ramai testimoni berjaya asbab ikhtiar dengan SET SENDI SHAKLEE

Alhamdulillah.

Jika anda mempunyai masalah sakit lutut dan sendi, boleh cuba ikhtiar dengan SET SENDI dari Shaklee😍

Fungsi utama dalam Set Sendi adalah :

🔵 OMEGA GUARD
✨ Mengurangkan keradangan / Sakit pada sendi.
✨Bertindak sebagai pelincir untuk mengurangkan inflamasi akibat sakit sendi
✨Memelihara fungsi-fungsi sendi.

🔵 OSTENUTRIX
✨ Menghilangkan rasa kebas, kejang dan rasa lenguh-lenguh badan.
✨Mengandungi kalsium (penting untuk kesihatan tulang dan otot)
✨Vitamin D (merangsang penyerapan kalsium).
✨Membina tulang yang kuat.
✨Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran sistem saraf.

OsteNutrix tak banyak tauuu, siapa cepat dia dapat. Harga mampu milik

MANFAAT VIVIX

Sakit seperti kanser, diabetes, sakit lutut, sakit belakang, slipped disk, sakit sendi, gout etc boleh cuba resv.

Banyak dah testimoni hebat dapat kurangkan sakit & beransur baik. Berikan tenaga berterusan, ikhtiar hamil, sembuh luka csect cepat selepas bersalin dan kesihatan luaran dalaman.

❤️Customer Amal ada yang dapat kurangkan sakit lutut.

❤️Kalau dulu solat pun perlukan kerusi. Sekarang boleh lipat kaki dan solat seperti biasa. alhamdulillah Allah Asy Syafii.

Resv ni sangat tinggi polyphenols dapat repair sel yang dah rosak dalam badan.

Bukan repair je. Fungsi dia boleh lindung sel daripada kerosakan akan datang & beri tenaga pada sel badan.

Ingredients resv patented only for Shaklee dari bahan semulajadi:
💎 Muscadine grape
💎 Grape pomace
💎 Pomegranate
💎 Japanese knotweed
💎 Purple carrot
💎 Chebulic Myrobalan
💎 Blackcurrant

Untuk yang nak grab 1 botol rm286 promo sekarang.

Sebelum ni harganya rm428 , Bolehla ada rezeki kita cuba tingkatkan kualiti kesihatan kita sama-sama. WhatsApp kalau nak cuba !!

SAKIT LUTUT

Sakit Lutut

Nak cerita sikit…

3 bulan lepas, saya ambik rawatan Chiropractic.

Esoknya saya rasa lutut kanan saya sakit. Kuat sangat kena lipat sampai cedera.

Lutut saya completely ok sebelum rawatan.

Sakit tu berterusan berminggu-minggu. Sampai terpaksa solat duduk sebab tak boleh lipat.

Saya mula ambil produk-produk macam Ostematrix, Vita C, B Complex, Res V, ESP lebih dari biasa. Semua produk ni support kesihatan sendi dan tulang.

Alhamdulillah banyak perubahan.

Dah boleh solat berdiri. Dah boleh berjogging lepas tu. Bolehla guna membership Fittness First masatu.

Kalau tak rugi je bayar bulan-bulan.

COLLAGEN UNTUT SENDI LUTUT

Bagaimana Collagen Power Shaklee Membantu Sakit Sendi & Lutut?

Sakit lutut berlaku sebab tulang rawan mula haus & terhakis, dan juga sebab bahan bernama Collagen dalam tulang rawan mula rosak.

50% dari tulang rawan memang terdiri dari Collagen. Collagen inilah yang membantu mengekalkan kepadatan dan kekuatan tulang. Tapi lepas umur 20-an, Collagen ni akan sedikit demi sedikit terhakis dalam tulang rawan (cartilage).

Bila kita sakit lutut dan mula amalkan supplement Shaklee Collagen Powder (SCP), Collagen dari SCP ni akan diserap oleh tubuh dan seterusnya meresap ke bahagian sendi seperti lutut tadi.

Bila sendi lutut menyerap Collagen, secara perlahan Collagen ni akan membaiki bahagian -bahagian yang rosak tadi dan turut mengganti Collagen yang rosak.

Secara perlahan-lahan juga bengkak akan dipulihkan dan tulang yang terkeluar dari rangka lutut akan dimasukkan semula ke dalam rangka.

Jika mahu kesan yang lebih baik, pastikan konsistent sehingga 8 minggu.

*VITAMIN KALSIUM OSTENUTRIX*

Opssss jappp tapi yang ni lebih dari susu kalsium yang berada dipasaran ya.

(Pemilihan Pil Kalsium yang baik adalah lengkap dengan mengandungi Magnesium, Vita D, Boron, Mangan etc)

Sebab tu bila minum ostenutrix ni kesan dia cepat sebab ia mengandungi bahan yg lengkap untuk memenuhi kalsium dalam badan.

Antara kelebihan OSTENUTRIX
✅ Kerap rasa semut-semut
✅ Kerap rasa kebas-kebas
✅ Kerap krem (terutama yang pregnant)
✅ Melegakan lenguh-lenguh badan
✅Susah tidur
✅ Bantu masalah sembelit
✅ Sakit tulang dan sakit lutut
✅ Stabilkan denyutan jantung
✅ legakan sakit migrain
✅ legakan sesunggut

Dan banyak lagi khasiat lain
Kena cepat-cepat dapatkan stok oste ni

Leave a Reply