Omega Shaklee Kuatkan Sistem Imun Bakar Lemak

Omega Shaklee Kuatkan Sistem Imun Bakar Lemak

Harini suami request masak ketam nipah masak 3rasa.

Selera dia besar tapi badan perut kecik

So harinii kita bersilat laa kat dapur dgn ketam nipahh ni.

Jenis Murni mmg tak minat makan ketam tak kira la apa jenis ketam pun.

Tak reti sangat nak ketuk2 ketam ni

Ha siap masak menu favourite dia harini

Happy lunchhhh

lepas makan jgn lupa makan omega tauu .selalu pesan kat diri sndiri.

Sebb omega ni bantu bakar lemak dalam badan. takde laa lemak degil tuh melekat kat dlm bdn lepas kita makan.

Da bakar lemak confirm2 bole kuruss

Bantu kawal kolestrol jgk tau.

Bukat takat tuh je tau manfaat omega ni.

Omega ni kalau korg nak tau, bole bantu kuatkan sistem imun badan.

Ehh yekee ???

Yeee betull ..

Bagaimana lemak sihat omega 3 membantu menguatkan sistem imun badan?

1. Omega 3 dapat naikkan sistem imun bila berdepan dengan patogen. Sekaligus mengurangkan inflamasi

2. Inflamasi adalah respons biasa bila stress atau berlaku luka. Tapi kronik inflamasi mengundang padah pada tubuh. Kronik inflamasi akan melemahkan sistem imun.

3. Bila imun menurun, kita akan terdedah pada ancaman virus. Kita letakkan diri kita dalam keadaan bahaya.

4. Untuk meningkatkan sistem imun, badan kita sangat perlukan makanan yang mengandungi lemak sihat omega 3

Musim ramai terkena jangkitan ni penting sangat kita ambil tahu pasal antibodi sendiri. Cepat-cepatlah beralih pada makanan yang dapat meningkatkan sistem imun. Even kita terkena jangkitan virus sekalipun, tinggi harapan untuk kita sembuh sebab badan kita ada “perisai”

Mekanisme OMEGA 3 (omegaguard) dlm bantu kuatkan imun lawan virus.

so, korang wajib standby OMEGA 3 ni tau

kredit : Murni Rahim

Leave a Reply

Open chat