Krim Herbal Shaklee

Krim Herbal Shaklee

KRIM HERBAL BLEND

Tahu tak kenapa KRIM HERBAL BLEND Penting bila ada anak kecil.Setiap krim yang kita nak guna mesti akan tertanya tanya” selamat ke ? ” kalau tertelan bagaimana? kalau terkena tangan anak dan dia masuk ke mulut , selamat ke? ada banyak bahan kimia tak? kalau pakai setiap hari akan efek muka kulit anak ke?

Saya pun macam ini lah. Lagi lagi bila anak 1first DULU masa kecik ada kulit yang sensitif.Ruam pipi, kering berpeluh je garu gatal. bila dah besar tak boleh panas sikit nanti kulit kering, menggelupas.

Akhirnya saya jumpa KRIM HERBAL BLEND SHAKLEE ni sETTLE masalah saya. krim berasaskan organik dari tumbuhan. Alhamdulillah anak ke 2 si AINA MARISSA ni takde ruam pipi, kulit kering. bermakna dah 9 tahun saya setia gunakan krim herbal blend ni

KRIM HERBAL BLEND itu apa?

Krim yang melegakan dan diuji secara klinikal ini berkesan untuk melembutkan kulit anda, termasuk kulit yang kasar dan keras pada lutut, siku dan kaki
Dengan kesejukan mentol dan tidak melekit
Dirumus daripada ekstrak tulen herba semulajd.

Kelebihan Herbal Blend Shaklee ni?

1. Membantu mengurangkan kegatalan kulit akibat gigitan serangga.

2. Membantu menghilangkan parut jerawat / parut chicken pox.

3. Sebagai losyen harian untuk kulit kering

4. Krim urut badan jika lenguh.

5. Mengurangkan kesan luka melecur.

6. Melembutkan kulit / tumit kasar atau pecah.

7. Merawat ruam susu / ruam panas / ruam lampin / muka / kepala pada bayi.

8. Membantu melegakan badan ketika demam.

9. Mengurangkan kegatalan akibat eczema.

10. Membantu mngurangkan sakit pada luka pada puting bagi ibu-ibu menyusu

11. Membantu melegakan baby perut

ANDA perlu ada 1 tiub Herbal Blend Multipurpose Cream Shaklee di rumah / pejabat:

✔ Membantu melembutkan kulit / tumit kasar @ pecah,
✔ Membanru merawat ruam susu / ruam panas / ruam lampin / muka / kepala,
✔ Membantu merawat ekzema & gatal2 digigit serangga,
✔ Membantu mengubat luka dan melecur,
✔ Membantu menghilangkan parut,
✔ Membantu melegakan ruam & rasa pedih pada bayi,

KRIM SERBAGUNA!!! HERBAL BLEND SHAKLEE

Ini antara produk Shaklee yang bagi saya sangat perlu ada dalam setiap rumah. InsyaAllah berguna sangat!

Krim Shaklee ni kalau korang nak tahu memang sangat sangat sesuai untuk semua peringkat umur.

Ibu2 yang ada anak kecil yang selalu jadi ruam-ruam. Ruam susu ke ruam lampin ke atau ruam sebab cuaca panas ke… Almaklumlah cuaca kemain lagi kan sekarang ni, pukul 10 pagi bahang matahari dah terasa sampai dalam rumah

Kengkadang pulak mak2 kat rumah ni biasalah ada kemalangan kecil terkena minyak panas, tersentuh periuk panas waktu memasak. Cecepat sapu herbal blend ni haaa insyaAllah cepat baik lukanya

Yang kes tumit kaki asyik pecah je tu boleh cuba juga. Sapu hari hari time nak tidur tu kannnn hehe

Banyak testimoni pengguna yang dah try sendiri Herbal Blend Shaklee ni. Korang tunggu apa lagi meh dapatkan satu tube, tahan berbulan bulan tauuu tak rugi beli

KRIM WAJIB GUNA

Bila ada anak kecil, setiap krim yang kita nak guna mesti akan tertanya tanya” selamat ke ? ” kalau tertelan bagaimana? kalau terkena tangan anak dan dia masuk ke mulut , selamat ke? ada banyak bahan kimia tak? kalau pakai setiap hari akan efek muka kulit anak ke?

Saya pun macam ini lah. Lagi lagi bila anak ke 2 saya ada kulit yang sensitif. ruam pipi, kering je berdarah. bila dah besar tak boleh panas sikit nanti kulit kering, menggelupas.

Akhirnya saya jumpa herbal blend Shaklee. settle semua masalah saya. krim yang organik dari tumbuhan. Alhamdulillah anak ke 2 dah 7tahun tiada lagi ruam pipi, kulit kering. bermakna dah 7 tahun saya setia gunakan krim herbal blend ni

INGATKAN MAHAL

Masa mula-mula join Shaklee kan, Meera terkejut tahu harga Herbal Blend ni.

Sebab Meera memang dah try macam-macam krim tau untuk anak. Harga biasanya lebih RM50. Sekali tengok Herbal Blend krim ni dah lah tak sampai RM50, multipurpose pula tu.

Item ni wajib ada dalam beg baju anak setiap kali keluar kemana-mana. Kalau kena gigit nyamuk ke, serangga, gatal2 allergik, luka kecil atau kulit melecet, Meera terus sapukan.

Dalam 15 minit camtu dah dapat kesannya. Kalau anak asalnya menggaru-garu, lepas sapu krim ni, dia akan rasa lega sebab krim ni mentholated.

Ouh ya, bukan untuk anak kecil je, untuk anak-anak yang dah besar pun memang tahu dah nak cari herbal blend bila ada kena gigitan serangga.

Dari kecil sampai dewasa boleh guna. Klau nak cuba, boleh bagitahu Meera. Readystock available di Shah Alam.

Wasep je okay

Leave a Reply