Cara Minum Vivix Shaklee

Cara Minum Vivix Shaklee

Cara minum vivix shaklee.ย Makan 1 sudu teh/kecil setiap pagi/sblm tidur untuk kelebihan menjadi cergas bertenaga sepanjang hari. Makan selepas atau sebelum sarapan. Makan ikut sukatan dan makan secara konsisten

Minum Vivix

Lepas makan Vivix, pastikan minum air dengan banyak. Kesemua produk Shaklee memerlukan kita minum air sebanyak 3 liter sehari. Berapa banyak 3 liter tu? Bersamaan dengan 2 botol besar air mineral 1.5 liter. Atau bersamaan juga dengan 8 gelas besar air

Jangan dedahkan botol pada suhu tinggi. Simpan dalam ruangan chiller peti sejuk.

Goncang sebelum diminum. 1 botol Vivix tahan untuk pengambilan sehingga 2 bulan.

Elakkan minum minuman yang berkafein kerana kandungan kafein & tannin akan menganggu penyerapan nutrisi dengan sempurna seperti Milo, kopi, teh dan nescafe.
Sekian info ViVix

6 Sebab Lelaki Wajib Minum Vivix Shaklee

6 Sebab Lelaki Wajib Minum Vivix Shaklee

๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅVIVIX UNTUK LELAKI YANG ADA IKHTIAR BERHENTI MEROKOK?๐Ÿšฌ๐Ÿšญ

Vivix dari Shaklee ini boleh diambil lelaki dan perempuan.

Kebaikan vivix ini bagus untuk kesihatan lelaki juga dan lelaki pun suka sangat dengan vivix ni, yang best cara makan mudah dan berkesan

6 SEBAB KENAPA LELAKI SUKA MINUM VIVIX

1. Mudah
Vivix adalah top hot selling supplement shaklee dan dalam bentuk cecair.

2. Jimat berganda.
Dengan harga yang cukup berbaloi dengan kualiti hebat vivix. 1 sudu setiap hari pun dah cukup dapat kesan yang best untuk suami andaย ๐Ÿ˜‰

3. Terbaik untuk kesihatan menyeluruh
Khasiat dalam sebotol Vivix Shaklee ini sangat hebat. 1 sudu sehari mengamalkan Vivix shaklee cukup untuk memberikan khasiat untuk kesihatan secara menyeluruh. Vivix Shaklee adalah supplement yang kaya dengan kandungan Resveraterol. Rich in polyphenols

4. Turun berat dengan minum Vivix Shaklee
BERAT maintain amal vivix setiap hari bantu detox dengan berkesan. Macam mana tu?

Resveratrol dalam Vivix Shaklee meningkatkan metabolisme tubuh dan menghalang pengumpulan lemak

5. Minum Vivix dari Shaklee boleh membantu berhenti merokok?
Vivix Shaklee salah satu ikhtiar terbaik untuk mereka yang ingin berhenti merokok. Bagaimana?

Konsisten meminum Vivix Shaklee, selepas 1-3 minggu anda akan mula rasa rokok pahit Sekaligus mengurangkan ketagihan merokok ! Vivix Shaklee bertindak dengan cara memulihkan semula struktur DNA dan seterusnya membantu menghasilkan sel-sel yang lebih sihat. Sel-sel yang telah rosak akan dibaiki.

Dengan hanya mengamalkan sesudu vivix setiap hari boleh membantu lalaki @ para suami anda untuk berhenti merokok !

6. Vivix Shaklee untuk kesuburan lelaki
โœ”๏ธPolyphenol dalam vivix membantu melindungi telur yang belum atau sudah matang. Apabila selamat dari rosak maka peluang tinggi untuk disenyawakan.
โœ”๏ธMeningkatkan kualiti dan kuantiti sperma
โœ”๏ธBantu berhenti merokok kerana toksik dalam rokok boleh ganggu kualiti sperma.

Badan Lebih Bertenaga Selepas Minum Vivix Shaklee

Badan Lebih Bertenaga Selepas Minum Vivix Shaklee

KISAH BENAR

Masa jumpa dulu dia nampak tak bape sihat..ada diabetes.

Ayahanda syorkn dia amik vivix..dah berbelas botol dia minum..bln lps 7 btl..dia kata lps ni nk order lg 10 btl.

Dia merupakn class mate ayahanda waktu belajar di SM Pokok Sena remove dan form 1.

Kami btemu slps 46 thn berpisah.Hadiah tbaek utk seorang sahabat adalah kesihatan optima.

Bg ayahanda inilah menafaat sebenar biz ni..rasa puas bila customer beri feed back yg positif.

Apa perasaan anda bila share this superb products dan dpt testimoni yg mcm ni?

Keep Sharing
Keep Building

11 Kebaikan Vivix Shaklee Untuk Orang Tua atau Warga Emas

11 Kebaikan Vivix Shaklee Untuk Orang Tua atau Warga Emas

1. Vivix mudah ditelan sebab dalam bentuk cecair.
Bila bagi mak ayah kita boleh memudahkan dorang sebab tak perlu telan macam pil semua tu. Kita bagi 1 sudu vivix setiap hari dah cukup.

2. Vivix membantu mengurangkan risiko penyakit Alzheimer (nyanyuk).
Penyakit yang biasa dialami orang tua atau warga emas. Ada kajian menunjukkan resveratrol membantu mengurangkan Alzheimer.

3. Vivix membantu sakit gout.
Ramai juga mak ayah yang ada gout ni. Jadi kita bagi Vivix yang tinggi antioksidan dan ada sifat anti-radang untuk mengurangkan rasa sakit dan bengkak pada sendi sebab gout.

4. Vivix memberi tenaga.
Bila makin berumur, tahap tenaga dalam badan kita akan makin berkurang akibat pengurangan mitokondria. Polifenol dalam vivix membantu meningkatkan jumlah pengeluaran mitokondria (yang menghasilkan tenaga sel, maka kita rasa lebih stamina dan lebih bertenaga).

5. Vivix membantu masalah sakit sendi (arthritis) dan lutut.
Kebanyakan warga emas, mak ayah kita ada ramai yang ada sakit lutut. Jadi, kita boleh bagi mereka minum vivix untuk kurang kesakitan agar mereka mudah bergerak dan beribadah.

6. Vivix membantu melancarkan perjalanan darah dan mengelak stroke.
Vivix mampu meransang sel dan saraf pesakit stroke agar aktif dan mampu berfungsi semula.

7. Vivix membantu menstabilkan hormn dan sangat disyorkan untuk wanita yang menapous.

8. Vivix membantu warge emas medapatkan kulit lebih muda dan tegang (anti-penuaan).

9. Vivix membantu mengurangkan risiko penyakit jantung.
Polifenol dalam vivix mengawal tekanan darah yang lebih sihat dan mengurangkan keradangan pada salur darah yang boleh membawa kepada masalah jantung seperti jantung tersumbat.

10. Vivix membantu mengurangkan rasa ketagih pada rokok.
Efeknya rasa pahit bila merokok. Sel lidah dan tunas rasa yang dah rosak akibat nikotin dalam rokok akan di โ€˜repairโ€™ dengan Vivix.

11. Vivix membantu sakit Diabetes / kencing manis.
Polifenol dalam vivix boleh meningkatkan sensitiviti insulin dan merangsang penghasilan insulin dalam badan.

9 Manfaat Vivix Shaklee

9 Manfaat Vivix Shaklee

VIVIX SHAKLEE TINGGI ANTIOKSIDAN

Makanan tinggi antioksidan beri banyak manfaat pada badan. cara minum vivix shaklee

1. AWET MUDA โ€“ Vivix kaya dengan Resveratrol dan Polifenol yang sangat bagus bertindak sebagai anti-aging.. So kalau amek Vivix dari usia muda ni, InshaAllah merasa lah nampak muda bila makin berusia nanti.

2. KAWALAN GULA โ€“ Resveratrol dalam Vivix membantu mengekalkan paras insulin dan bantu elak pembentukan AGE protein.

3. TURUN BERAT BADAN โ€“ Vivix membantu untuk meningkatkan metabolisme badan sekaligus membantu turunkan berat badan dengan sihat.

4. TINGKAT KESIHATAN SECARA MENYELURUH โ€“ Secara asasnya, Vivix bertindak memperbetulkan sel dalam badan dari peringkat DNA. Bila sel sihat, organ sihat, sekaligus seluruh badan akan sihat.

5. UNTUK MEREKA YANG TTC โ€“ Vivix boleh dijadikn salah satu ikhtiar, atas sebab yang di atas di mana Vivix membantu menyihatkan dari peringkat SEL, maka seluruh organ akan jadi sihat termasuk organ peranakan.

6. CEPAT SEMBUHKAN LUKA โ€“ Untuk mereka yang luka czer ataupun jahitan, sangat disarankan untuk minum Vivix bagi percepatkan penyembuhan luka.

7. KURANGKAN SAKIT PINGGANG & BELAKANG โ€“ Rata rata yang ambil Vivix selepas czer mengaku sakit pinggang dan belakang berkurang.

8. ANTI KERADANGAN โ€“ Membantu untuk kurangkan keradangan contohnya jerawat di kulit, atau keradangan dalam organ dan sel badan.

9. MEMBANTU SAKIT AKIBAT PENUAAN โ€“ Bagus diamalkan untuk ibu ayah kita yang ada penyakit akibat penuaan. Vivix bukan ubat, sebaliknya bantu tingkatkan kesihatan tubuh badan secara optima bila sel badan sihat.

Kalau berminat nak dapatkan Vivix boleh pm terus cara minum vivix shaklee

Sel Sihat Vivix Shaklee

Sebelum tidur akan minum 1sudu VIVIX, untuk melindungi sel daripada menjadi rosak dan abnormal serta Mengurangkan duplikasi sel yang abnormal. cara minum vivix shaklee

Sel yang sihat sangat penting, SEL adalah unit penting dalam membentuk TISU, tisu membentuk ORGAN, organ membentuk sistem dan barulah badan kita berfungsi dengan sempurna.

Di Shaklee, ada produk yang mampu melindungi sel kita daripada rosak, iaitu VIVIX.

Apa istemewanya VIVIX ni?

Pertama adalah campuran yang terdapat dalam VIVIX itu sendiri iaitu 4bahan utama.
๐ŸŒธย Anggur Muscadine
๐ŸŒธย Polygonum Cuspidatum
๐ŸŒธEdelberry Eropah
๐ŸŒธLobak Ungu

Ke4 bahan ini mengandungi POLIFENOL yang sangat tinggi dan sangat diperlukan oleh sel badan kita.

Kesan daripada POLIFENOL
๐ŸŒธRasa lebih bertenaga
๐ŸŒธKulit kelihatan muda
๐ŸŒธJantung lebih sihat
๐ŸŒธMembaiki flexibility sendi
๐ŸŒธMengawal paras gula yang sihat
๐ŸŒธPenglihatan yang lebih tajam
๐ŸŒธMengurangkan berat badan
๐ŸŒธRasa sihat berpanjangan

Siapa yang SESUAI dengan VIVIX
๐ŸŒธSemua orang yang ingin kekal sihat
๐ŸŒธMesti 18 tahun keatas
๐ŸŒธWarga Emas
๐ŸŒธMereka yang aktif
๐ŸŒธMereka yang ada sejarah keluarga sakit kronik
๐ŸŒธPerokok dan peminum alcohol
๐ŸŒธinginkan zuriat
๐ŸŒธMereka yang sedang sakit dan dalam proses penyembuhan.

KESIHATAN adalah bermula daripada kesedaran pentingnya ada sel yang sihat.

Leave a Reply

Open chat